Zelai Talasoterapia Zumaian

Lukai Eskola erreferentzi zentrua da masaje arloan Donostian. Orain dela hamar urte baino gehiago sortu zen eta momentu horretatik urtero urtero ikastaro desberdinak eskaintzen ditu sektorean lan egiteko formakuntza ezinhobea bermatuz.

Zonaldeko ongizate zentruekin dugun harreman estuak gure ikastaroen programak egokitzera eta eguneratuta mantentzera bultzatzen gaitu gure ikasleen lan prestakuntza hobeagotuz. Esku teknika, teknika natural eta energetikotan oinarritutako formakuntza modeloa beti ere pertsonen ongizatea berreskuratzean zentratuak.

Zumaiako Zelai Talasoterapia ametsetako ingurugiroan kokatuta dago, Itzurun hondartza parean, Gipuzkoako kokapen ederrenetako bat. Mundu mailan ekologikoki abertasasunagatik ezaguna da. Bere itsaslabarren geoparkea, Flysh izenez ezagutzen dena,  toki ederra dira erlajatzeko.

Eskaintzen dituzten tratamenduak inguru naturalak eskaintzen dituen aukeretan oinarritzen dira. Hondartzako aharea eta itsasoko ura zonalde honetan iodo maila altuak dituztela bermatu da eta honek onura handiak ditu osasun mailan, horregatik asko erabiltzen dituzte tratamenduetan.

Talasoterapia Tratamenduak

Zelai Talasoterapiak hidroterapia eta gorputz nahiz aurpegi tratamendu oso aurreratuak eskaintzen ditu. Itzurun hondartzan jasotako kantauri itsasoko ura erabuiltzen dute hauetan erlajazio eta ongizatea sustatuz.

Besteen artean tratamendu hauek eskaintzen dituzte zentru honetan:

• Banbuterapia
  • Esku Drainatze Linfatikoa
  • Pindekin Masajea
  • Itsas Buztinak
  • Kiromasajea
Piscina Talasoterapia Zelai Zumaia
Prácticas Lukai Eskola Talasoterapia Zelai de Zumaia

Zentrura bixita praktikoa

Balneoterpia eta Spa ikastaroa egiten ari deiren gure ikasleak maixu baten eskutik bixita gidatuan eramaten ditugu urtero. Han zein tratamendutan adituak diren ikusi dezakete lehen eskutik eta modu praktikoan ikasten dituzte hauen zehaztasunak. Ikasleek horrela haiek ikasitakoa praktikan jarri eta bezeroekin harreman zuzena landu dezakete, horrelako erreferentzi bat nola funtzionatzen den ikasteaz gain, noski.

BESTE KOLABORATZAILEAK