Bera Bera Kluba

Lukai Eskola erreferentzi zentrua da masaje arloan Donostian. Orain dela hamar urte baino gehiago sortu zen eta momentu horretatik urtero urtero ikastaro desberdinak eskaintzen ditu sektorean lan egiteko formakuntza ezinhobea bermatuz.

Zonaldeko ongizate zentruekin dugun harreman estuak gure ikastaroen programak egokitzera eta eguneratuta mantentzera bultzatzen gaitu gure ikasleen lan prestakuntza hobeagotuz. Esku teknika, teknika natural eta energetikotan oinarritutako formakuntza modeloa beti ere pertsonen ongizatea berreskuratzean zentratuak.

Bera Bera Kluba hiriko garrantzitsuenen artean koka dezakegu. Kirola sustatzeko sortuta, besteen artean rugby, eskubaloi, saskibaloi edo karate sekzioak ditu.

Klub honek kirol aniztasuna bultzatzen du, beraien aldetik ekintza ugari antolatuz hiriko biztanleak gire honetan murgiltzeko asmoz.

Proben Egutegia

Urtean zehar Bera bera Klubak besteen artean honako ekintzak antolatzen ditu:

• Donostia Baiona Donostia lasterketa
  • Arte Martzialen lehiaketa desgaitasuna duen pertsonentzat
  • Gaua Piztu
Lukai Eskola masajistas de la marcha cicloturista
Lukai prácticas en la marcha cicloturista del Bera Bera

Praktikak Kirol Ospakizunetan

Lukai Eskolak kolaborazio estua dauka klubarekin postkonpetizio masajeak eskainiz antolatutako kirol ekintza batzuetan.
Oso ospakizun ezagunak dira Donostiako hirian non gure ikasleek eskolan ikasitako teknikak modu errealean praktikan jar ditzaketen lan arlorako prestatzeko.

BESTE KOLABORATZAILEAK