Atlético San Sebastián

Lukai Eskola erreferentzi zentrua da masaje arloan Donostian. Orain dela hamar urte baino gehiago sortu zen eta momentu horretatik urtero urtero ikastaro desberdinak eskaintzen ditu sektorean lan egiteko formakuntza ezinhobea bermatuz.

Zonaldeko ongizate zentruekin dugun harreman estuak gure ikastaroen programak egokitzera eta eguneratuta mantentzera bultzatzen gaitu gure ikasleen lan prestakuntza hobeagotuz. Esku teknika, teknika natural eta energetikotan oinarritutako formakuntza modeloa beti ere pertsonen ongizatea berreskuratzean zentratuak.

Club Atlético San Sebastián Euskal Herriko afizionatu kluben artean handiena da, gaur egin 2800 baino bazkide gehiagok osatzen dute eta ospakizun ugari egiten ditu Donostian urtean zehar, batez ere kirolarekin lotutakoak.

Klubak antolatzen dituen aktibitateen helburu nagusia poblazioan kirolaren praktika eragitea da, horregatik kirolari profesional eta amateurrei izaten dira nagusiki zuzendutak.

Klubaren bulegoak Bera Berako auzoan eta Kontxako badian kokatuta daude.

Proben egutegia

Ospakizun eta lasterketen artean ezagunenak hauek dira:

• Lilatón (Emakumeen eguneko lasterketa)
  • Triatlón Onditz (Triatloi internazionala, distantzia olinpikoa)
  • Emakumezkoen Triatloia (Triatloi Popularra)
  • Santa Klara Irlara igeri trabesia
  • Cross-Beach
Lilaton evento de Atlético San Sebastián
Lukai Eskola colaboración eventos Atlético San Sebastián

PRAKTIKAK EKITALDIETAN

Lukai Eskolan kolaborazio estua dugu klubarekin, haien lasterketa eta konpetizio ondorengoko masajeak egiteko gure ikasleak eramaten ditugulako hauen formakuntza praktikoan sakontzeko.

Oso erabilgarria da hau ikasketa prozesuan gorputz desberdinak lantzeko aukera izaten delako, partehartzaile kopuru oso handiak bait daude.

ARGAZKIAK

BESTE KOLABORATZAILEAK