Praktikak

Lukai Eskolak kolaborazio erlazio estua dauka kirol espazio nahiz instituzioekin. Zure garapen profesionalerako beharrezko duzun guztia hementxe topatuko duzu.

Ongizate zentruak

Bere aktibitate urteetan zehar Lukai Eskolak ongizate zentru garrantzitsuekin egin izan ditu kolaborazioak. Zarautzeko Spa Gym Malecón edo Zumaiako Zelai Talasoterpia dira honen adibide ederrak. Zentru hauek eskolarekin duten harreman estuak gure ikasleek beharrezko dituzten bisita gidatuak eta praktikak bermatzen dituzte.
Edificio Talasoterapia Zelai de Zumaia
Lukai Eskola masajistas eventos Atlético San Sebastián

Kirol Instituzioak

Lukai Eskolak kolaborazio akordioak ditu kirol instituzio desberdinekin. Hauen artean Gipuzkoa mailan garrantzi handikoak daude, eta hauentzat gure ikasleek posible den heinean postkonpetizio masajeak egiten dituzte praktikatzeko.

KOLABORATZAILEAK